ClickCease

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen bij Elektricien Louwmans!

Herman bespreekt de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar.

elektricien louwmans  Algemene vragen

elektricien louwmans  Voorwaarden & garantie

elektricien louwmans  Werkzaamheden

elektricien louwmans  Tarieven & betalingen

Algemene vragen

Wat moet ik doen als ik een stroomstoring heb?

Soms komt het voor dat de hele wijk last heeft van een stroomstoring, dan kunnen wij hier helaas niets aan doen. Is dit niet het geval, en heeft alleen uw woning last van de storing? Dan kunnen wij deze voor u oplossen. Wij komen dezelfde dag nog langs als het spoed heeft. Wij kunnen 95% van de storingen opsporen en oplossen.

Wat is de werkwijze van Elektricien Louwmans?

U kunt telefonisch contact met ons opnemen of een offerte aanvragen. Vervolgens nemen wij contact met u op om de werkzaamheden te bespreken. U krijgt vooraf altijd een offerte of kostenindicatie zodat u weet wat u kunt verwachten. Vervolgens plannen wij een afspraak in zodat een elektricien bij u langs kunt komen voor de klus.

Op het moment dat wij op afstand geen inschatting kunnen maken van de kosten, sturen wij kosteloos een monteur naar u toe voor een diagnose. Op basis hiervan kan de monteur alsnog een prijsopgave maken, voordat hij aan de klus begint. Hierdoor weet u van te voren wat u kunt verwachten en zult u nooit voor verrassingen of onverwachte kosten komen te staan.

Wanneer moet ik mijn groepenkast vervangen of uitbreiden?

Wij kunnen uw groepenkast vervangen of uw groepenkast uitbreiden in verschillende gevallen. Het aanpassen van de groepenkast is onder andere nodig in de volgende gevallen:

  • U stapt over naar elektrisch koken
  • U laat zonnepanelen of een laadpaal plaatsen
  • Het plaatsen warmtepompen
  • Omzetten van 1 fase naar 3 fase
  • Verouderende groepenkasten
  • Voorkomen voor brand
  • Voorkomen van waterschade/bliksemschade
Waarom zou ik kiezen voor Elektricien Louwmans?

Klantentevredenheid en een transparante werkwijze staat bij ons centraal. Wij hanteren transparantie tarieven en maken vooraf duidelijke afspraken zodat u weet wat u kunt verwachten. Daarnaast zijn onze elektriciens 24 uur per dag bereikbaar voor spoed, en kunnen wij snel op locatie zijn. Uiteraard krijgt u ook garantie op de werkzaamheden. Dit maakt dat wij al vele tevreden klanten hebben mogen helpen.

Voorwaarden & garantie

Krijg ik garantie op de werkzaamheden?

Uiteraard! Wij vinden het belangrijk dat u altijd 100% tevreden bent. U krijgt daarom ten alle tijden garantie op onze werkzaamheden. Mocht er iets mis zijn gegaan tijdens het aanleggen van elektra, of renoveren van de elektra, neem dan contact met ons.

Kan ik met spoed een elektricien inschakelen?

Zeker! Een probleem met elektra gebeurt vaak op vervelende momenten, hiervoor kunt u onze storingsdienst inschakelen. Neem voor de mogelijkheden en kosten contact met ons op!

Werkzaamheden

Kunnen wij onze groepenkast laten vervangen of vernieuwen?
Beide opties mogelijk. Per geval is het verschillend, wij hebben daarom een gratis groepenkastcheck. Op basis van uw foto nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Ik heb waterschade in mijn meterkast, wat moet ik doen?

Onze elektricien kan met spoed bij u langs komen om de schade aan de meterkast te controleren en op te lossen. Zorg er ook voor dat u een loodgieter belt om de lekkage te verhelpen.

Kunnen jullie ook elektra renoveren?

Ja, dat doen wij zeker. Heeft u een oude woning en is de elektra aan vervanging toe? Wij kunnen alles van A tot Z voor u renoveren!

Vervangen jullie stopcontacten en schakelaars?

Ja, dit doen wij dagelijks! Wij plaatsen alle soorten stopcontacten en schakelaars. Heeft u hier vragen over of advies nodig? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Plaatsen jullie laadpalen?

Ja zeker. Wij werken met laadpaal merken zoals Wallbox en geven ook garantie op werkzaamheden.

Tarieven & betalingen

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt eenvoudig via onze website een offerte aanvragen. Wij nemen dezelfde dag nog contact met u op om uw wensen te bespreken. Op basis daarvan kunnen wij een offerte op maat voor u opstellen.

Hoe kan ik betalen?
Nadat de klus is uitgevoerd, kunt u met pin betalen bij onze elektricien. Uiteraard krijgt u hiervan een factuur/bon.
Kan ik vooraf een kostenindicatie krijgen?

U wilt natuurlijk vooraf duidelijkheid over de kosten. Daarom kunt u altijd vooraf een kostenindicatie of offerte aanvragen. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan.

Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?
Indien de klant de afspraak binnen 24 uur voor de aanvang annuleert, zal een annuleringsvergoeding gelijk aan het starttarief van de geplande afspraak in rekening worden gebracht. Dit tarief kan variëren afhankelijk van het tijdstip en de dag van de afspraak, zoals avonden, weekenden en feestdagen, waarbij een verhoogde toeslag van toepassing is. U ontvangt een factuur voor deze kosten, die binnen 72 uur voldaan moet worden.
Wat zijn de kosten voor de storgingsdienst?
Voor onze storingsdienst wordt een starttarief van €100,- in rekening gebracht, ongeacht de duur of complexiteit van de opdracht. Daarnaast hanteren wij een tarief van €25,- per kwartier voor de tijd die nodig is om de werkzaamheden uit te voeren. Dit tarief is exclusief eventuele toeslagen.

Vraag gratis een vrijblijvende offerte aan

U ontvangt direct de beste offerte.

Offerte aanvragen

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 4 GB.
    elektricien louwmans
    elektricien louwmans

    Herman helpt u verder

    Wij zijn 24/7 bereikbaar
    Gecertificeerde specialisten
    Inclusief goede garanties
    Alle elektra werkzaamheden
    Ruim 15 jaar ervaring
    Altijd een prijsindicatie vooraf
    Call Now Button